2013. július 14., vasárnap

Szív

Ezt a felsőt még kb. februárban kezdtem el... Hogy miért nem mutattam meg eddig? Mert elrontottam. Vagy legalábbis nem lett jó. Azóta ott volt a dobozban, arra várva, h egyszer végre összeszedjem magam és újrakezdjem, ami persze nem történt meg. De most kitaláltam, h hogyan oldom meg, így úgy döntöttem, h megmutatom az első próbálkozást.
Az ötlet innen van, nagyon megtetszett, egyszerűnek is tűnt. Hát nem annyira az..
Ez a felső volt az alap, nem hordtam soha, de persze megtartottam, hiszen még bármire jó lehet...;) A kép rémes, nem tudom, h mit műveltem..


Ahogy kellett, rátűztem a kinyomtatott szívet, sok-sok gombostűvel, tutira mentem:)


És elkezdtem a kereszteket...  nem csináltam sok fotót, inkább csak a varrásra koncentráltam..


Ugye, h milyen jónak tűnik? Elég sok idő volt, míg megcsináltam, nem volt könnyű feszesen tartani a felsőt..

 

És ami még a keresztszemek hímzésénél is idegőrlőbb volt? Kitépkedni a papírt..tényleg, rémes volt..
Na de sokkal rémesebb volt a látvány, ami azután várt rám:


Teljesen össze vissza áll az egész, őszintén szólva elég csalódott voltam, sokat dolgoztam vele..Felvéve, mivel kifeszül, nem ilyen rémes, de persze eszem ágában sem volt így viselni..
Ezek után gondolom senki sem csodálkozik, h jópár hónapra egy dobozban kötött ki ;)

De most azt hiszem, h megvan a megoldás:))))) Hamarosan kipróbálom és megmutatom, ha sikerül, ha nem ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése