2013. július 30., kedd

A világ legcukibb szoknyája

Nem, nem azért mert én varrtam. Nem, nem. A mintája miatt. Teljesen odavagyok érte <3 Amikor megláttam ezt a ruhát, először sajnáltam, h túl nagy a mérete, aztán rájöttem, h igazából nem baj, a fazona úgysem tetszik annyira, szoknyának meg tökéletes lesz:)
Na, de miről is beszélek, ez a ruha:


Közelebbről:


Még közelebbről:


Na ugye, hogy a világ legcukibb szoknyája lehet belőle? Már látom, ahogy a tengerparton sétálok benne..
Igazából annyi történt vele, h levágtam az alját, a szoknya részt, beszegtem (visszavarrtam a foszló szélét, de a beszegtem jobban hangzik..) aztán gumit húztam bele, és ta-dam:



És felvéve:



Holnap ebben megyek dolgozni:) Szóval ha láttok valakit, akinek a szoknyáján tengerparton napozó kis emberkék vannak akkor az bizony én vagyok:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése