2013. július 21., vasárnap

Szív, második felvonás

Jól meggyűlik a bajom ezzel a szívvel :)))) Kibontani a cérnát nem volt túl nagy élmény, de azt hiszem, h most pontot tettem a szív-projekt végére. Nem lesz több gond vele..
Szóval azt találtam ki, h inkább textilfestékkel rajzolom az x-eket. Még valamikor az év elején vettem egy piros és egy kék textilfestéket, itt volt már az ideje, h kipróbáljam. Ugye, h itt volt?
Szóval összeszedtem mindent..
A kinyomtatott szív azért kellett, h tudjam, h hány x-re lesz szükségem.. A felső két oldala közé raktam egy kemény papírt, ez fontos, h ne üssön át a festék véletlenül a hátuljára is.


És elkezdtem rajzolni az X-eket... Ennek a festéknek van olyan kis "hegye", szóval azzal tudtam rajzolni.. Csináltam jó kis fázisfotókat...


Két x-nél sajnos kicsit több festék folyt ki, lefotóztam közelről...próbáltam leszedni belőle, de úgy tűnt, h több kárt csinálok, mint hasznot.. szóval inkább hagytam:


Száradás után (ami amúgy jó pár óra volt..valószínűleg amiatt, h a hegyével rajzoltam és így kicsit vastag lett a festékréteg), szóval száradás után még át kell vasalni egy sütőpapíron keresztül, ez fixálja a festéket.


Ilyen lett:) Még nem hordtam, remélhetőleg ilyen pulcsira csak jó pár hónap múlva lesz szükség.. A festék leírása szerint kifordítva, 40 fokon lehet mosni...remélem is;)
Ha valaki jár erre, az igazán írhatna egy kommentet, h hogy tetszik neki:)

2 megjegyzés: