2013. május 25., szombat

Szóval a csipke

Végre-végre:) Amúgy nagyon büszke vagyok ám a művemre, nem is értem, h miért tartott eddig, h megmutassam. Ja nem, igazából értem, nem volt időm, kedvem bejegyzést írni. Pedig ugye az elején az volt a terv, h mutatok fázisfotókat is meg minden, szóval nem lehet csak úgy összecsapni:)
Ahogy már a múltkor töredelmesen bevallottam, ez bizony egy darab függöny:) De még milyen:


A kép nagyjából visszaadja, h milyen szép a textúrája. Az meg, h függöny, engem kicsit sem zavar:)

Szóval a tervem az volt, h sálat varrok belőle (varrtam is..), de túl nagy volt az anyag és a csipke most divatos, akartam én is már régen vmi csipke felsőt, szóval így jött a gondolat, h megvarrom. Nem tudok varrni, szabni, ezt még le kell szögeznem. Legfeljebb próbálkozom:) De arra jutottam, h egy bő fazonú, egyszerű felső azért menni fog. Szeretek bő felsőt hordani szűk farmerrel, szóval nekiláttam.

Ezt a felsőt választottam alapnak, mert kellően bő, tetszik a nyaka is (elég cuki ez is, nem? )


Rajzolgattam, körbevágtam:


Nyakvonalat is, persze:)


Aztán egyszer csak így nézett ki, már csak annyi dolgom volt, h összevarrjam. Remélem látszik, h a nyakvonala elől és hátul különbözik:)
Az anyag maga elég hálás, ahol körbevágtam úgy marad, nem lógtak ki szálak, így az eredeti tervem persze az volt, h nem foglalkozom nagyon vele. De aztán beláttam, h sokkal, de sokkal szebb lesz, ha szépen visszagépelem.


Varrás közben nem csináltam fotókat, túlságosan el voltam foglalva azzal, h sikerüljön:) Az alját felvarrni egyszerű volt, egyesen varrni tudok:) A nyak és az ujjak körvonala már nehezebben ment, hiszen ott ívesen kell varrni, nem is lett tökéletes, de nem számít, az enyém:) Végül összevarrtam az oldalán és ta-dam:



És íme felvéve: Tükörbenmagamatfotózós:) Itt már szépen látszanak a virágok..


És még egy kép, bevetés közben:) Egy vásárban, az ékszereimmel:)



Az a helyzet, h imádom:) Igaz, h bő, de nagyon csinos, szerintem, szép az anyaga, különleges, és hát én csináltam, magamnak. Az egyik barátnőm rögtön el is akarta vinni tőlem, persze nem adtam, de megígértem, h elhozom a maradék függönyt Mamától és kap ő is egyet:)

És, mivel nem sikerült rosszul és a fazon is tetszik, így fogok még varrni hasonlót, csak kell vmi szép anyag hozzá:) Meg idő is kell, és ihlet, igen. Nem megy úgy, h na, akkor én most varrok. De ha van hangulatom hozzá, akkor imádom csinálni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése