2013. február 1., péntek

Az első...

Talán még annál is lassabban megy ez, mint terveztem...de a lelkesedésem töretlen:)

Ezt a pólót még évekkel ezelőtt kaptam, de nem igazán hordtam, mert nem túl nőies a fazonja..néha felvettem aerobik órán, de ahhoz túlságosan kedves ajándék volt, h erre használjam, így egy ideje csak a fiókban pihent.



Aztán kitaláltam, h kicsit átszabom és akkor mindjárt sokkal jobban fog kinézni. Körbevágtam a nyakát, az ujját is kicsit lerövidítettem és elöl rövidebbre vágtam, mint hátul..


Ez a fazon most úgyis nagyon divatos..


Kicsit jobban kellett volna figyelnem, mert egy hangyányit rövid lett elől, de azért szerencsére hordható:)
Szerintem nagyon menő lett és pár perc alatt készen lettem vele, csupán egy ollóra volt szükségem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése